24 Mart 2023 Cuma

Haşhaş Ezmeli Glütensiz Kurabiye (Üzümlü Kurabiye)


Çocuklarınıza, kendinize glütensiz rahatlıkla hazırlayabilirsiniz, çok pratik bir tarif.
.
İçine peynir vs.. poğaça gibi daha güzel olur. Eskiden normal poğaça hamuruna kahvaltılık malzelerden koyup hazırlardım. Harika olurdu.
.
Kendime sade yapmıştım. Çocuklara kuru üzümlü hazırladım.
.
HAZIRLANIŞI
3 orta boy yumurta 
6 yemek kaşığı haş haş ezmesi
1 yemek kaşığı karnıyarık otu tozu
1 çay kaşığı (silme) karbonat
1 tatlı kaşığı sirke
1 çay kaşığı tuz 
1 su bardağı kuru üzüm (yıkadım, biraz beklettim, yumuşadı) 
Hepsini rondodan geçirdim.
Elim ile şekil verip, susama batırdım.
150 derecede kontrol ederek pişirdim.
Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun.
.
Çocuklar çok beğendiği için paylaşıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)