24 Mart 2023 Cuma

Sıcak Su ile Turşu Yapımı


Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum 🌺
.
Turşu severmisiniz?
Ben bu yıl ilk defa sıcak suya turşu kurdum. Büyüklerden çok duymuştum.
.
Biz çok beğendik. Yarımlık kavanozlara hazırladım. Açılınca artmıyor. Kalanlarında  bozulma şansı yok. Taşımasıda kolay.
.
SICAK SUDA TURŞU KURMA
Bir litrelik kavanoz
Temizlenmiş sebzeleri kavanoza yerleştirdim.
. Bamya
. Salatalık
. Biber
. Sarımsak 
Yarım çay bardağı üzüm sirkesi ve bir çorba kaşığı diri kayatuzu koydum.
Üzerine, kolorsuz suyu kaynattım örtünceye kadar doldurdum.
Yeni kapak ile kapatıp dinlenmeye bıraktım.
.
👉🏻 Ters çevirmedim.
.
🌶️Biberler yazın eşimin diktiği biber ve patlıcanlardan topladım. Hobi amaçlı tavsiye ederim 🌶️😍
.
.
🍀Barsaklarımız için en faydalı fermente turşu 👍🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)