29 Eylül 2021 Çarşamba

Tahinli Kaşık Dökmesi (Glütensiz)

Bugün tatlı bir telaş içindeyiz. 
Ailemizin ilk göz ağrımızın şu saatlerde bebek haberini bekliyoruz. Baba oluyor 😊 yıllar ne çabuk geçiyor 😔 
Kaldırmadan yülüyorum teyze 
Annem hutmakta😉🥰


Allah yardımcısı olsun 🤲🏻
Duygusallık bende diz boyu🙄
Paşam bizim yaş aldığımuzı kabul etmesede 😂

Bugün yine glütensiz bir tarifim var. 
Ben çok uğraşmayı sevmiyorum. Mümkün olduğunca pratik olacak 👍🏻

HAZIRLANIŞI
👉🏻1 çay bardağı susam (yerli esmer susam)
2 küçük boy yumurta (doğal yumurta)
1 çay kaşığı karnıyarık otu tozu
Çay kaşığının ucu ile karbonat
2 çorba kaşığı tahin
1 çorba kaşığı zeytinyağ

👉🏻Bütün malzemeyi aynı yere koyup
Robotun küçük öğütücü bölümünde hem öğütüdü, hemde güzelce karıştı.

👉🏻Döküm tavayı güzelce ısıttım.
Çok az sade yağ ile yağladım.
Kaşık ile aralıklı koyup kısık ateşte önlü arkalı pişirdim.

8 adet çıktı. 

Bunlardan mini tostlarda hazırlayabilirsiniz 👍🏻😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)