22 Mayıs 2022 Pazar

Kıymalı Karnabahar Yaprağının Yemeği


Merhabalar 
Bugün genelde çöpe atılan karnabaharın yapraklarından nefis bol lifli bir yemek hazırladım. 
Zeytin yağlısıda çok güzel oluyor👍🏻
Bu sefer kıymalı pişirdim. 


👉🏻En dış yapraklarını bir kat atıyorum. 
👉🏻Beyaz kısımlarını karnabahar dan ayırıyorum. 
👉🏻Yeşil kısımları ile irice doğruyorum. 
Bu sefer ortadan kestim. 
👉🏻Soğan ve kıymayı zeytinyağıında kısık ateşte soteledim. 
👉🏻Üzerine karnabahar yapraklarını koydum. 
👉🏻Tuz ve bir tatlı kaşığı kadar toz biber koyup kapağını kapattım. 
👉🏻Kısık ateşte yumuşamasını sağladım. 
👉🏻Bir iki sefer alt üst ettim. 
🍀İlk sıcaklığı geçince servis yaptım. 
🍀Tadı karnabaharı anımsatıyor ama karnabahar gibi baskın tadı yok. 
👉🏻Denemenizi tavsiye ederim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)