11 Kasım 2022 Cuma

Kabaklı Havuç Tarator


Merhaba arkadaşlar
Çok lezzetli ve de pratik bir meze 😋 Ben genelde çiğ kabaktan hazırlıyorum. Bu sefer havuç ile biraz soteledim.
.
KABAKLI HAVUÇ TARATOR
2 Adet orta boy havuç
1 Adet orta boy kabak
👉🏻Rendenin kalın tarafı ile rendeledim.
👉🏻Tavaya çok az zeytinyağı koyup önce havuçları soteledim (Avitamini için👍🏻)
👉🏻Birada kabakları soteledim.
🍀Soğuması için kenarda beklettim.
👉🏻1 diş ezilmiş sarımsak 3 çorba kaşığı süzme yoğurt ,1 çorba kaşığı mayonez güzelce çırpınız.
👉🏻Malzeme ve yoğurt karışımını birleştirip servis tabağına aldım.
👉🏻Sadeyağ ve sıvı yağın içine parçalanmış ceviz koyup biraz kavurunuz.
👉🏻 Üzerine pul biber koyup mezenin üzerine dökünüz.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)