27 Kasım 2022 Pazar

Kışlık Kurutulmuş Asma Yaprağı


Merhaba arkadaşlar 😊
.
Kurutulmuş asma yaprağını hiç denediniz mi?
.
KAYDIRMALI POST 
.
İkinci fotoğrafta gördüğünüz asma yapraklarını bahçeden toplamıştım, kağıt havluya sarıp buzdolabının kapağına koymuştum. Kendi halinde çıtır çıtır kurumuşlar. Sarması çok lezzetli oldu, tadında hiç bir değişiklik yok.
.
Hangi yöreye ait bilmiyorum ama asma yapraklarını ipe dizip #kışlık kurutuyorlardı. Saklaması biraz daha zor olsa gerek.
.
👉🏻Ben kendime sade kıymadan hazırladım (#keto)
👉🏻İsterseniz ketoya uygun karnabahar pirincinden  de hazırlayabilirsiniz.
👉🏻Yeşil mercimek (#karatay)
👉🏻Sağlık sorununuz yoksa basmati pirinçten hazırlayabilirsiniz. Tercih size kakmış.
.
Belki buda bir saklama yöntemi olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)