5 Şubat 2023 Pazar

Pırasalı Waffle Börek


Merhaba arkadaşlar 🌺
.
Kahvaltı için hazırladığım pratik börek 😉
.
Bizimkiler börek istedi, elimde kıyılmış pırasa vardı,omlete sıcak bakmadılar bu şekilde yapmaya karar verdim. Oğlumda yeşilliği bu şekilde rahat tüketiyor.
Gerçeği kadar olmasada bunun tadıda güzeldi. Tavsiye ederim ❤️👋🏻

🍀PIRASALI BÖREĞİMSİ (WAFFLE MAKİNASINDA BÖREK) ❤️
HAZIRLANIŞI
🍀1 büyük çorba kasesi ince kıyılmış çiğ pırasa (iki su bardağı kadar 200ml)
🍀1 su bardağı lor peyniri (çökelek kullandım) 
🍀Yarım su bardağı zeytin yağı 
🍀4 adet yumurta 
🍀2 çorba kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri 
🍀1 çay kaşığı karabiber 
🍀1 çay kaşığı tuz
🍀4 çorba kaşığı susam unu, mercimek, nohut, mısır, buğday vs. her hangi bir un çeşidi. 
👉🏻Malzemenin hepsini  kasede  birleştirdim. Güzelce karıştırdım. Isınmış waffle makinasında pişirdim. 
Böreğimsi harika oldu 😋

Afiyet olsun ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)