21 Ocak 2023 Cumartesi

Motif Battaniye Menepoza bir kala

Bu fotoğrafta Pandemiden kaldı(2021-2022 kızım okuldan gelince iki haftalık karantina sürecine gitiyordu. Yıl 2023 hala maske ve corada yine devam ediyor) 
Merhaba arkadaşlar 🌺
.
Beni uzun zaman önce ördüğüm motiflerim vardı. Genelde tekneye giderken, oyalanmak için yapıyordum.




İlk altı yaşımda elime almıştım. İlk öğrendiğim motifler. Derya Baykal tvde çok yapınca tekrar heveslendim. 

Gergin bekleyişte bir yandan örüyorum, kızımda bir yandan üzerine çekti uyudu. (2022) tatlı bir anı olarak burada kalsın😉


Geçen yaz büyük orman yangınında Köyceğiz'de epey uzun sürmüştü.
Sıcak bir yandan, is bir yandan, gergin bekleyiş evde  devam etmişti.

.Kansızlığa bağlı huzursuz bacak sendromu, uykusuzluk vs.. beni epey germişti. Klimada bana çok dokunuyordu.
.
Belki kafam dağılır diye başlamıştım. Yün satan arkadaşa " üç yıldır motifleri yapıyorum, etrafını kaç yılda bitiririm kimbilir* diye güldüm.
.
Etrafını birleştirmeye karar verdim. Bir tane, üç, beş derken iki haftada bitirdim.
.
Her zaman yemek postlarından sıkılmışsınızdır. Arada el işi paylaşmak istiyorum. İnstagtamda da arafa değişiklik isteniyor. 
.
Herkesin kendine göre uğraşacak bir şeyleri vardır. Sizde elişini sever misiniz?
Bu yaşlara yakınsanız, bu kitabı ve sevdiğiniz bir şey ile kafa dağıtmanızı tavsiye ederim. 



Bu sayfada bana ait @prof.Betül UğurAltun diğer kitapları 📚


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)