21 Kasım 2021 Pazar

Glütensiz Labne Peynirli Mini Ekmekçikler


Merhaba
Hazırladığım bu glütensiz ekmekcikleri ben susam unu ile hazırladım.
Siz isterseniz bakliyat, mısır, yulaf vb. İsterseniz un ile hazırlayabilirsiniz. 


MALZEMELER 
👉🏻15 Kaşık susam unu (kendim öğüttüm) 
👉🏻2 çorba kaşığı labne peyniri ve bir çorba kaşığı suyu
👉🏻4 küçük yumurta 
👉🏻3 kaşık sıvı yağ
👉🏻3 kaşık tahin
👉🏻Yarım çay kaşığı tuz


HAZIRLANIŞI 
Bütün malzemeyi güzelce karıştırınız. 
Döküm tavayı iyice ısıtınız. 
Fırça ile çok az yağ sürünüz. 
Kaşık yardımı ile aralıklı koyup kısık ateşte önlü arkalı pişiriniz. 

22 adet çıktı.
Fazla hazırlayıp buzdolabında veya dondurucuda saklayabilirsiniz.
Biz hep beraber tükettiğimiz için iki gün buzdolabında saklıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)