22 Ocak 2022 Cumartesi

Yumurtasız Keten Tohumu ve Cha Tohumlu Dürüm


Glütensiz ve sağlıklı nefis dürüm. 
Kahvaltımı şenlendirdi. 

Davulun sesi uzaktan hoş geliyor😂
Sabah arkadaşlarla yine on beş günlük programa katıldım. Genelde bir birimize fikirler veriyoruz. @fittabak ve @ketojenikfigen önderliğinde💞
Şulemin bu tür tarifleri meşhurdur.
Sabah yapayım diye niyetlendim😉 Küçük aletleri çok kullandığım için zamanla aşınıyor. Önce rondom bozuldu, sonra kahve öğütücüm😔
Başka marka aldım oda kuvvetli değilmiş keten tohumunu hiç öğütmedi 😒
Ben de sıcak suya ıslattım, o şekilde yaptım.


1 çorba kaşığı keten tohumu 
1 çorba kaşığı cha tohumu 
1 tatlı kaşığı karnıyarık otu 
Kaşığın ucu ile karbonat 
1 tatlı kaşığı sirke 
Çok az tuz. 
Üzerini örtünceye kadar sıcak su. 
Biraz çekince tekrar sıcak su ilave ettim. 
Güzelce jelleşti👍🏻
Güzelce karıştırdım. 

👉🏻Ben waffle makinasında pişirdim. 
Ama tavsiye etmem. Çok kabardı.
Tavada yapmanızı öneririm. 
👉🏻👉🏻Esnek bir hamur olduğu için eliniz ile ince açıp pişiriniz.

Ben üzerine yumuşak avokado sürdüm, üzerine öğütülmüş çiğ badem ve fındık koyup dürüm yaptım (elimde vardı siz istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)