14 Eylül 2018 Cuma

Mevsim Sebzeleriyle Hazırladığım Kış Turşularım

Şimdi turşu kurmanın tam zamanı.☺
Tüm konularda sadeleşme derken bu durum hazırladığım turşularıma dahi yansıdı.☺

Bu yıl her zamanki yaptığım gibi büyük kavanozlara hazırlamadım. Küçük kavanozlarda sadece bize yetecek kadar biber, salatalık, karışık, fasulye, kabak, kaşık turşusu hazırladım. ☺

Turşularım için sadece tuzlu su hazırladım. Başka bir malzeme kullanmadım.
  • Bir kavanozun ölçüsü: 1,5 tatlı kaşığı kaya tuzu ile bir kavanoz suyu karıştırdım. Klorsuz içme suyu kullanmaya özen göstermeyi ihmal etmeyiniz.
Sevgiler, sağlıcakla kalınız!

1 yorum:

  1. Ne kadar sürede oluyor bu turşu acaba.
    Bir de kavanozlari normal gelişi güzel mi kapattınız.
    Ayrıntılı bilgi yszmamissiniz

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)