22 Eylül 2018 Cumartesi

Patlıcanlı Fit Atıştırmalıklar (muğla)

Merhabalar. Kahvaltı için hazırladığım çingene pilavı biraz artmıştı. Ben de akşam için fit atıştırmalıklar hazırladım. Genelde ekmek ile hazırlanan atıştırmalıkları ben patlıcan kullanarak hazırladım. Çay saatlerinde, ara öğünlerde ve kahvaltılarda hazırlayıp tüketebilirsiniz. Misafirlerinize de ikram edebilirsiniz. Sevgiler.


MALZEMELER

  • 2 adet patlıcan
  • Zeytinyağı
  • Arta kalan çingene pilavınız


HAZIRLANIŞI

  • Öncelikle patlıcanları birer santim kalınlığında kesiyorsunuz.
  • Pişirme kağıdı serdiğiniz tepsiye diziyorsunuz.
  • Fırça darbesi ile patlıcanlara usul usul bir sağa, bir sola zeytinyağ sürüyorsunuz.
  • Fırını 140-150 dereceyi geçirmiyoruz.
  • Kendi haline bırakınız. 
  • Patlıcanlar yavaş yavaş pişsin.
  • Patlıcanlar pişince ters çevirip diğer tarafada aynı işlemi uygulayınız. 
  • Soğumaya bırakınız.
  • Ben hazırladığım çingene pilavından üzerine koyup servis yaptım. 
  • Çok hafif bir atıştırmalık oldu.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)