9 Temmuz 2021 Cuma

8 temmuz 1973 🎂🍀❤️


Dün benim doğum günümdü. İyisiyle kötüsüyle yıllar çabuk geçiyor.
Yaşım ilerledikçe eskisi gibi pasta, hediye kutlama istemiyorum. Bizimkiler yinede geri kalmaz🎂🤗🥰

Dün kapının zili çaldı🤔 şöyle uzandım baktım, bahçe kapısında elinde çiçek ile biri gözüme takıldı. Paşama seslendim, yanlış adres herhalde dedim. 

Paşam :  yanlış değil 
Yanlış değil 
Yanlış değil 
Konuşa konuşa çıktı 😂
Elinde kırmızı çok güzel güllerle geldi. 

Ablam çiçek sepetine sipariş vermiş. 
O kadar mutlu oldum ki anlatamam.. Çok duygulandım 😥 paşama sarılıp ağladım😂🙈 Hatırlanmak güzel şey 🍀❤️

Kardeşimin çocuklarının halacım seni seviyorum 🤗 demeleri paha biçilmez. 

Tabiki gerek yok desemde, paşamın, perensesimin, eşimin de her zaman yanımda olmaları ❤️

Belki bu not beni çok duygulandırdı. İyiki insanın kardeşi var. 
Yaşlanmak yerine yaş aldığımız sevdiklerimizle güzel günlere 🤲🏻🥰❤️🍀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)