8 Mayıs 2021 Cumartesi

Asma Yapraklı Bahar Salatası


Eveet pandemiden ötürü evlerdeyiz. İhtiyaçlarımızı toplu halde görüyoruz. Evde yeşillik bitmiş. Bahçeli evde oturmanın en güzel yanı azda olsa bir şeyler yetiştirebiliyorsun 😌
Bahçeye çıktım biraz saksılardan taze soğan kestim, asma yapraklarının taze olanlarından topladım.
Sırayla
Önce duru suda yıkadım. 
10 dakika karbonatlı suda beklettim.
Yıkadım. 
10 dakikada sirkeli suda beklettim.
Suyu güzelce süzüldü. 

MALZEMELER 
Asma yaprağı 
Taze soğan 
Maydanoz 
Mor soğan 
1 adet yeşil ve kırmızı biber
Tuz, limon suyu, zeytin yağı 

HAZIRLANIŞI
Asmaları çok ince doğradım. Biraz elim ile oğuşturdum. 
Diğer malzemeleri fotoğrafta gördüğünüz gibi doğradım. 
Salata kasesinde birleştirdim. 
Üzerine limon suyu ve tuz ekledim. 
Güzelce karıştırdım. 
Salata tabağına koyup üzerine zeytinyağ gezdirdim. 
Yanında çorba ile servis yaptım. 

Çorbalar kategorisinde çorba tarifi var, bakmak isterseniz. 

👉🏻Not :Asma yaprağı kalsiyum deposu, sarma dışında basmati pirinç ile pilavını yapıyorım. Nefis oluyor. 
Afiyet olsun 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)