11 Mayıs 2021 Salı

Glütensiz Pizza

Merhaba arkadaşlar 😊 Bugün kahvaltıda glutensiz pizza hazırladım. 👉🏻pastırma glutensiz pizza.

Malzemeler

  • 10 dilim pastırma
  • 30 gram peynir (ezine)
  • 1 adet küçük kırmızı biber
  • 8 adet zeytin
  • 4 adet yumurta
  • 1 çorba kaşığı sade yağ
  • 1 çay kaşığı kekik
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • Yarım çay kaşığı pulbiber
  • 3 adet küçük domates

Hazırlanışı

  1. Teflon tencereye borcamı yerleştirdim, üzerine sade yağ sürdüm kısık ateşte ısıtmaya bıraktım.
  2. Dört adet yumurta, kekik, karabiber, pulbiber güzelce çırptım.
  3. Biberleri doğradım.
  4. Domatesleri dilimledim.
  5. Zeytinlerin çekirdeğini çıkardım.
  6. Borcama çırpılmış yumurtaları koydum.
  7. Üzerine pastırma dilimlerini, biberleri, zeytinleri, peyniri ve domatesleri koyup tencerenin kapağını kapattım. Kısık ateşte pişirdim.
  8. Dilimleyip servis yaptım.👉🏻👉🏻teflonun içine borcam koyunca yiyecek ile temas etmeden güzel pişiyor. Tavsiye ederim 👍🏻👉🏻👉🏻tuz kullanmadım pastırma tuzluydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)