11 Mayıs 2021 Salı

Semizotlu Yağlı Tohum Salatam


Bahçesi olan insanları hep şanslı görüyoruz.
Aslında saksıda da yetiştirebiliriz. Biraz hobi amaçlı, uğraşacak bizede bir şeyler çıkar 👍🏻

Geçen yıl akıllı semizotunun tohumlarını saksıya ekmiştim. Hiç umudum yoktu. Çoktan unutmuştum. Genelde yabanisi çıkıyor, tohumları tekrar  saksıya ekiyordum. Akıllı semizotlarını görünce çok şaşırdım. Baktım epey büyümüşler, nazikçe köklerine zarar vermeden topladım.
Biraz taze soğan, asmanın taze yapraklarından🤩
Malzemeler birleşince ortaya nefis bir salata çıktı.

Asma yapraklarını sadece sarma dışında da kullanmanızı tavsiye ederim.
Taze kuru soğanlarında tam vakti😋

Akıllı semizotu
Taze kuru soğan
Asma yaprağı
Maydanoz
Taze soğan
Domates
Yeşil biber
Yağlı tohumlar :Avokado, çiğ kabak çekirdeği, çiğ ay çekirdeği, esmer susam
Zeytinyağı, limonsuyu, kayatuzu 

👉🏻 Ölçüleri kendinize göre ayarlayınız. 

İhtiyacım kadar protein 👍🏻
Fırında pişirdim. 
Köftede sadece : Tuz, karabiber, zeytin yağı, kimyon var. Özleşene kadar güzelce yoğurunuz.
İster fırında, isterseniz döküm tavada pişirebilirsiniz. 
Afiyet olsun 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)