17 Mayıs 2021 Pazartesi

BEŞİKTAŞ


Bugün babamın ölüm yıl dönümü😔
1980'lerin başı, 1990'ların sonu babam futbol hastası 🤩
Ablam ve ben de babama uyduk 🙃 Deli gibi Beşiktaş'ı tutuyoruz.
Ben 1973 doğumluyum, 13 yaşlarındayım televizyonda şampiyonluk maçı var. Kucağımda yeni öğrendiğim haroşe örgüm var. Beşiktaş gol attı, nasıl mutlu olduysam
o heyecanla bağırdım, el hareketi ile yeeeh dedim, öne doğru ani bir hareket ettim, canım yandı 🤔 geri doğru çekilip bacağıma saplanan şişi gördüm. Annem kıyameti kopardı😂
Annem maç muhabbetinden epey sıkılmıştı 🙈

Ablam Metin Tekin hayranıydı. Aldığımız kartpostallar hep Beşiktaş oyuncularıydı. (Ablamın anı defterini karıştırsak kesin içinde üçlünün kartpostalını hala sakladığına adım gibi eminim 😉😂) 

Rahmetli babam Hatice koş seninki çıktı derdi. Ablam yarı utangaç şekilde koşarak gelip hayranlıkla izlerdi.
Meşhur üçlü Metin, Ali, Feyyaz. ❤️
Gökhan, Rıza ismini hatırlayamadığım bir sürü emeği geçen futbolcu 🌺

Beşiktaş geçtiğimiz akşam yine şampiyon oldu. Babamın çok sevdiği takım. Cennet mekanın olsun babacım 🤲🏻 Beşiktaş yine yüzümüzü güldürdü 🌞16 Mayıs 2021 😔
Gece oğlum ile paylaştım 👍🏻Sabah kızıma nasıl fanatik olduğumuzu anlattım 😂 bacağımdaki şiş izini gösterdim.
Kızım o kadar fanatik olmaya gereksiz dedi. Çok abartılıyor dedi 😂 Çocuklar aileden etkileniyor. Bizim gördüklerimizin onda birini bile ne oğlum ne de kızım gördü.

Oğlum dört beş yaşlarında Galatasaray şampiyon olunca bir elimde oğlum bir elimde çantam arabaya atladığımız gibi konvoya katılırdım (kardeş takım 😂) Eşim Galatasaraylı 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)