21 Mayıs 2021 Cuma

Kahvaltı Salatam


Merhabalar, 
Blogta paylaşım yapmak bana keyif veriyor. Arada geçmişe dönüp neler yaptığıma bakıyorum. Arada unuttuğum paylaşımlarım oluyor bu yüzden bana da fikir oluyor.

Bugün kızım ile baş başa kahvaltı yaptık. Babamız ve paşam tekneyi toparlamaya gittiler. Balkon keyiflerimizi daha sık yaparız artık, havalar daha da güzelleşti. Bahçeye doğru, bu şekilde fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. 🤩

Klasik kahvaltı yerine arada salata şeklinde de çok seviyorum. 

Güzel doyurucu bir kahvaltı oldu. Çay keyfi yapmayı da ihmal etmedik. 😉

Salatam:
Malzemeler
🌼2 adet haşlanmış yumurta
🌼Zeytin
🌼Keçi peyniri 
🌼Marul 
🌼Turp
🌼Havuç 
🌼Sağlıklı yağ ve tohumlar
🌼Zeytinyağı 
🌼Zeytin, susam, çiğ badem, kabak ve ayçekirdeği 

Hazırlanışı
🌼Malzemeyi istediğiniz şekilde doğrayınız. 
🌼Üzerine limon suyu, zeytin yağı, kayatuzu, sumak ve yağlı tohumları ekleyip servis yapınız.


✅Günde iki fincan yeşil çay içmeyi ihmal etmeyiniz. Gece değil, gündüz 16.00'dan önce içiniz.

✅Günde hiç olmazsa 20-30 dakika yürüyüş yapmayı ihmal etmeyiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)