7 Mayıs 2021 Cuma

Organik Yulaf Unlu Böreğimsi Waffle


Merhaba, 🤗
Waffle makinasını sonunda aldık. Ketocular hiç elinden düşürmüyor. Son güne kadar direndim. Eski karataycı olarak Canan Hocadan çok şey öğrendim. Yalan yok çok pratik vede kurtarıcı👍🏻Bana çok sağlıklı gelmedi. Yada çok kasmamak gerekiyor. Beslenme kadar kullandığımız kaplarımızında çok önemli olduğunu biliyoruz 😉😔

MALZEMELER 
6 adet küçük doğal yumurta
2 çorba kaşığı organik yulaf unu
2 adet taze soğan
2 adet taze sarımsak
Bir tutam maydanoz
Yarım bardak rende kaşar
Yarım çay kaşığı tuz
Karabiber, kimyon
Yarım çay kaşığı karbonat 


HAZIRLANIŞI 
Taze soğan, maydanoz ve sarımsağı çok ince doğrayınız.
Bütün malzemeyi güzelce karıştırınız. 
Waffle makinası ısınınca iki kaşık koyup pişiriniz. 
👉🏻Ben dört kişilik hazırladım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)