19 Şubat 2022 Cumartesi

Beğendi (Börülceli)


Merhabalar 
Bugün evdekilere meşhur makarnalı börülce pişirdim. Bana uymadığı için kendime biraz börülce ayırdım (haşladım)

Bu yemeği karnabahar, patlıcan ile hazırlayabilirsiniz. #glütensiz 


👉🏻1 su bardağı kadar haşlanmış börülce
Yarım çay bardağı su koyup blenderdan geçirdim. 
👉🏻Tavaya aldım, üzerine 1 tatlı kaşığı sade, biraz tuz, karabiber, zerdeçal koyup iyice karıştırdım.
👉🏻Yarım çay bardağı kadar rendelenmiş kaşar peyniri ekleyip eriyince kadar karıştırdım. 
👉🏻Servis tabağına aldım.
👉🏻Üzerine küp şeklinde doğradığım fıskaları yerleştirdim. 
👉🏻En son pul biberli yağ gezdirip servis yaptım. 

👉🏻👉🏻👉🏻İsterseniz tavuk, et vs.. koyabilirsiniz. 

👉🏻👉🏻Yemekler kategorisinde karnabaharlı hali var bakmak isterseniz 🌺


Sağlıklı kış türlüsünün tarifi yemekler kategorisinde bakmak isterseniz 🌺
sağl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)