4 Şubat 2022 Cuma

Pratik Bamya Saklama (Kışlık)


Merhabalar 
Tekneden bir fotoğraf 😉 Ekincik koyundaydık. Burası tatil köyü, küçük bir yer. Hala doğal olan her şeyi bulmak kolay. Arabanın arkasına koyup seyyar manavlar var. Taze taze 🤩😋 Eşim denk gelmiş teknede de olunca bize çok geldi.
Hatta birazını temizleyip tepsiye serdim kuruttuk.
Bunlarıda dayanması için biraz domates ile rengi dönene kadar pişiriyorum. Fazla pişmiyor.
Sıcak olarak kavanoza koyup, kapağını kapattım, vakumlanmasını sağladım.

👉🏻Bunları hazırlayalı epey oldu, uzun zamandır ters çevirmiyorum. Kapak ve yiyecek temas etmemesi gerekiyormuş. 

Normalde nasıl pişiriyorsanız aynı şekilde pişiriniz. Fazla su koymayınız. 

Birde zeytinyağlı yemeğini yaptım. Hiç su koymuyorum. Domatesin suyu ile kısık ateşte pişiriyorum.


Bunlarıda yarımlık kavanoza kendim için hazırladım. Çok rahat oluyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)