1 Şubat 2022 Salı

Yoğurtlu Kuru Fasulye (Borani)


Merhabalar 
Benim evlendikten sonra tanıştığım bir yemek. 
Eşim çok seviyor, ilk karşılaştığımda yadırgamıştım. Hiç sıcak bakmadım😒
Bir Egeli olarak her şeyi sarımsaklı yoğurt ile buluştuan ben bu lezzeti sonradan keşfettim😂
 
Üzerine pul biberli yağ ve arzuya göre taze kızartılmış biber ile servis yapabilirsiniz.


HAZIRLANIŞI 
👉🏻1 Su bardağı haşlanmış fasulye 
👉🏻1 su bardağı süzme yoğurtdu, ezilmiş sarısak ve tuz ile güzelce karıştırınız. 
👉🏻Fasulyeleri ve yoğurdu karıştırıp servis tabağına aldım. 
👉🏻Üzerine kızartılmış kuru biber ve pul biber serpip servis yaptım. 

Tavsiye ederim 😉

👉🏻👉🏻Ben fasulyeyi haşlayıp poşetleyip dondurucuya koyuyorum. Geceden çıkartıp buzu çözülüyor, ertesi gün kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)