1 Şubat 2022 Salı

Musakka (Kışlık derin dondurucudan)


Merhabalar 😊
Yine pratik bir tarif 😉 Yazdan hazırladığım patlıcanları kışın arada bu şekilde hazırlıyorum. 


Fırında kızartıp poşetlere koyarken, yanına taze biberleri de çiğden ekliyorum. İsterseniz kızartabilirsiniz. 


Soğan ve kıymayı kavurunuz. 
1 büyük soğan, 150 gram kıyma, yarım bardak zeytin yağı 


Yazdan hazırladığım domates sosum
Yarımlık olandan


Sosu üzerine ilave edip biraz biberleri ile pişirdim. Tuz, karabiber, biraz kıyılmış maydanoz ekleyip altını kapattım. 

1 çorba kaşığı biber salçasını yarım bardak su ile erittim. 
Patlıcanları küçük boy borcama yerleştirdim. Hazırladığım kıymalı harcı ve salçalı suyu üzerine ekleyip 
150 derecede fırında suyunu çekinceye kadar pişirdim. Üzerine inci kıyılmış maydanoz ekleyip servis yaptım. 
Afiyet olsun 🌺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)