19 Şubat 2022 Cumartesi

Sağlıklı Kış Türlüsü


Merhabalar 
Bugün kış türlüsü yaptım. 
👉🏻1 adet orta boy kırmızı soğanı fazla küçültmeden küp şeklinde doğradım.
👉🏻Tavaya biraz zeytinyağ koydum (yarım çay bardağı kadar)
👉🏻Üzerine dondurucudan biber koydum.
👉🏻Karnabaharın dışındaki taze yapraklar irice doğradım. 
👉🏻Yarım çay bardağı kadar su koyup, kapağını kapattım kısık ateşte yumuşamasını sağladım. 
👉🏻Üzerine ortadan kestiğim brokoli (küçük kase)
👉🏻Bir kase kadar karnabahar koyup pişmesini sağladım.
👉🏻En son tuz, zerdeçal, karabiber ekledim. Karıştırıp dinlenmeye bıraktım. 

Akşam yemeğim 😊


Sabah kahvaltım. 
1 adet yumurta, 1 yemek kaşığı susam unu (yerli susam, kendim öğüttüm)
Çırptım, döküm tavada pişirdim.
Üzerine avokado, sumak ve kavrulmuş susam ekledim. 

Yancılar ile servis yaptım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)