1 Şubat 2022 Salı

Dondurucuda Yemeklik Patlıcan (musakka)


Merhabalar 
Dondurucuya eskisi kadar fazla sebze koymuyorum. 
Bir kaç poşet koyuyorum, değişiklik oluyor. 

Patlıcanları fazla inceltmeden dilimliyorum. 
Fırça ile önlü arkalı zeytin yağı sürüyorum. 
Pişirme kağıdı serdiğim fırın tepsisine diziyorum. 

👉🏻👉🏻Dikat edilecek nokta
Bol yağ ve yüksek ısıda kızartmayınız. 

150 derecede kızartınız. 

Soğuduğu zaman poşetlere koyup, yanına ister çiğ, isterseniz fırında kızattığınız biberlerden koyabilirsiniz. 

Koyulduktan dr. tarafından üç ay içerisinde tüketilmesi tavsiye ediliyor. 

Ben kasımın sonuna doğru kışlık koyuyorum. Burada yazdan kalma sebze bulmak çok kolay. 

Dondurucudan çıkan patlıcan ile musakka 


Ben yazında hazırlıyorum, haftalık kullanıyorum, rahat oluyor. 

Afiyet olsun 🌺



#iftarsofrası 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)