23 Aralık 2021 Perşembe

Avokadolu Glütensiz Ekmek


2021 yılında Ketojenik beslenmeye başkadım.
Öncesinde de glütensiz #karatay usulü besleniyorduk. Zamanla beslenmemiz değişti.
Yine sağlıklı yağlar, bol yeşillik, glütensiz elimdeki malzemelerle bir şeyler hazırlıyorum.
Genelde ailecek yediğimiz için miktar biraz fazla tutuyorum. Biz dört kişi paylaşıyoruz.


MALZEMELER
2 olgunlaşmış avokado
2 çorba kaşığı hindistan cevizi rendesi
1 çorba kaşığı keten tohumu
8 çorba kaşığı susam
4 orta boy yumurta
1 çay kaşığı karbonat

HAZIRLANIŞI
Hindistan cevizi rendesi ve keten tohumunu beraber öğütünüz. (kahve öğütücüde öğüttüm)
Beyaz susamı da  öğüttüm.
Önce yumurtayı güzelce çırptım.
Diğer malzemeleri ekleyip pürüzsüz olana kadar çırptım.
Teflon tencereye küçük boy bocamı koydum.
Üzerine pişirme kağıdı yerleştirdim.
Malzemeyi boşalttım.
Üzerine susam serptim.
Kapağını kapatıp kısık pişirdim.
Afiyet olsun 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)