24 Aralık 2021 Cuma

Dondurucuda Karnabahar


Mutfakta işimizi kolaylaltıracak küçük uğraşlar. Çocuklar karnabaharın yemeğini sevmiyorlar.
Omlet, fırında vs.. tadını basrıtıp pişiriyorum. 
💞Herkes her sebzeyi sevmek zorunda değil, ama herkesin sevdiği bir yemek türü var. Israr etmeye gerek yok 😉

Hafif diri kalacak şekilde haşlıyorum. 
Soğuduğu zaman poşetlere koyup dondurucuya koyuyorum. Çok rahat oluyor. 
İster kızartıp üzerine sos döküyorum. Salata olarak vs.. yapıyorum.

👉🏻👉🏻Yemekler kategorisine bakabilirsiniz.

Geçen yıl pandemiden dolayı karnabaharı çok göremedik. Bu yıl marketlerde halk pazarında bol miktarda var.
Karnabahar ne şekilde pişerse pişsin hiç besin kaybı olmuyormuş.

👉🏻👉🏻Kestikten sonra yirmi dakika bekletiniz. Daha faydalı hale geliyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)