9 Ağustos 2018 Perşembe

Doyurucu, Nefis Kahvaltı Tabağım (Karatay Örnek Kahvaltı Mönüsü)

Merhabalar, bugünkü kahvaltım. :) Kahvaltımın hepsini tüketiyorum. Gün içerisinde başka bir şey yemiyorum.
 ,
Günlük kiloma göre su ihtiyacımı karşılamaya dikkat ediyorum. Burada yürüyüş ve yüzme dışında bir aktivite yapmıyorum. 

İnsülin direncim varken normal un ve bakliyat unlarını tercih etmiyordum. Beslenmeyi değiştirdikten beş ay sonra her şeyim çok şükür normale döndü. Ara sıra bakliyat unu, yulafı rondodan geçirip kullanıyorum. Yumurtayı sizlere önerdiğim farklı şekillerde hazırlayıp tüketirseniz sıkılmazsınız.

Leptininiz bol olsun, sağlıcakla kalınız. Sevgiler. ☺

Kahvaltımda Neler Vardı?

  • Kızarmış domates (Tarif için tıklayınız.)
  • Fit yulaf unlu kaşık dökmesi (Tarif için tıklayınız.)
  • Salatalık
  • Yarım yeşil elma
  • Peynir
  • Kırmızı biber
  • Bir avuç badem
  • Zeytin


Not: Tariflere, "tıklayınız" yazısına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hoşça kalın! ☺ Ağustos 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)