1 Ağustos 2018 Çarşamba

Karatay Usulü Sadeyağlı Türk Kahvesi Tarifi

Tekrardan merhabalar. Bugün Derya Baykal'ın programında Canan Karatay'ın bilgileri eşliğinde sadeyağlı kahvemi içtim. ☺ Karataya ilk başladığımda, iki öğüne geçmeye çalışırken öğle arası biraz halsiz hissediyordum. Kendimize sert okkalı bir kahve yapmak yerine, biraz daha sulu kahve hazırlıyorum. Halsizliğimi gideriyor. İçmeden önce biraz sadeyağ ekliyorum. Vücuduma sağlıklı yağ almış oluyorum. Denemenizi tavsiye ederim.


MALZEMELER

  • 1 klasik su bardağı su
  • 1 tatlı kaşığı Türk Kahvesi
  • Yarım tatlı kaşığı sadeyağ


HAZIRLANIŞI

  • Cezveye suyu koyup üzerine belirttiğim kahve miktarını ekleyiniz.
  • Güzelce karıştırınız.
  • Kahve pişince fincanınıza doldurunuz.


AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)