26 Ağustos 2018 Pazar

Köz Biberli Fit Karpuz Kabuğu Salatası Tarifi - Taze Naneli Karpuz Kabuğu Salatası

Merhabalar. Kısa süreliğine tatilden dönüp annemlere geldik. Bayram nedeniyle beslenmemizin kafası biraz karışık. :) Herkes yemeklerin bir ucundan tuttu. Ben de özel salatamdan hazırladım. Eski paylaşımlarda da anlatmıştım, karpuzun kabuk kısmının ne kadar faydalı olduğunu... :)

Kimisi taze naneyi sevmiyormuş. Ben de iki kase hazırladım. Neyse lafı fazla uzatmayayım. :) Salatalarım tam not aldı. :) Karpuzun kabuğunu salatalara eklerseniz daha çabuk tüketirsiniz. Tavsiye ederim. Ön yargılı yaklaşanlar bile zevkle tükettiler. :)

MALZEMELER

  • 1 küçük kase karpuzun beyaz kısmı
  • 1 adet domates 
  • 1 adet salatalık 
  • 1 adet kuru soğan 
  • 1 adet yabani semizotu
  • 1 adet kırmızı közlenmiş biber
  • 1 adet yeşil közlenmiş biber
  • Kaya tuzu
  • Zeytinyağı
  • Limon suyu


HAZIRLANIŞI 

  • Karpuz kabuklarının yeşil kısımlarını kesiniz.
  • Karpuz kabuğunu salatalığı, biberleri ve domatesi zar şeklinde doğrayınız.
  • Soğanı çok ince doğrayınız. 
  • Semizotunun taze uç kısımlarınıda ilave ediniz.
  • Üzerine kaya tuzu, limon suyu, zeytinyağı koyunuz. 
  • Nazikçe karıştırıp servis yapınız.


Not: Salatayı iki kase hazırladım. Yarısını tarifteki gibi, diğer yarısına küçük kase nane yaprağı ekledim. Her ikiside beğenildi. Tavsiye ederim. :)

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)