12 Ağustos 2018 Pazar

Nohutlu Fit Yabani Semizotu Salatası Tarifi

Merhabalar, ben nohutları fazla haşlayıp derin dondurucuya koyuyorum. Tekneye gelmeden önce konserve şeklinde hazırlamıştım. İleriki günlerde nohut konserve tarifini vereceğim. Takipte kalınız. ☺

Bu tarif benim için çok pratik ve rahat oldu. Denemenizi tavsiye ediyorum. Yabani semizotu ile de salata hazırladım. İster sabah, isterseniz akşam içinde hazırlayabilirsiniz. Sağlıcakla kalınız, sevgiler. ☺


MALZEMELER

  • 1 su bardağı haşlanmış nohut
  • 1 kase yabani semiz otu
  • 10 adet zeytin
  • Yarım limon suyu
  • 2 adet közlenmiş kırmızı biber
  • Zeytinyağı
  • Kaya tuzu


HAZIRLANIŞI

  • Yabani semiz otunu yapraklarını ayırınız. 
  • Yıkayıp sirkeli suda bekletiniz. 
  • Közlenmiş biberleri doğrayınız.
  • Zeytinin çekirdeklerini çıkartınız.
  • Salata kasesine hazırladığınız bütün malzemeleri koyunuz.
  • Üzerine tuz, limon suyu koyup güzelce karıştırınız.
  • Salata tabağına alınız.
  • Üzerine bol zeytinyağ gezdiriniz.
  • Üzerine zeytin koyup servis yapınız.


AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)