2 Ağustos 2018 Perşembe

Soğansız Menemen Eşliğinde Kahvaltı Tabağım (Karatay Örnek Kahvaltı Mönüsü)

Günaydın. O Biraz geç kalmış günaydın oldu. Tatildeydik, kahvaltımızı geç saatte yapıyoruz. Geç yapılan kahvaltıdan nefret ediyorum. Bütün düzenimi altüst ediyor. Bunlar mazeretimiz olmasın. Sabahın köründe kalkmasakta kahvaltıyı geç yapmamak gerekiyor. Akşam yemeği ile arasında biraz mesafe olmalı. Akşam yemeğinide geç yemezsek, vücudumuz yavaş yavaş düzene giriyor.


Geçtiğimiz yaz akşam yemeğimi üçte yerdim. Bazı geceler su içmek dışında hiçbir şey yemiyordum. İnsan o kadar hafif oluyor ki anlatamam. Beslenme şeklini ilk altı ay çok düzenli yaparsanız gece açlıklarınız hiç kalmıyor. Çok rahatta uyuyorsunuz.

Sabah kahvaltı hazırlarken görüntü hoş olmasada biraz menemen hazırladım. Gelişi güzel doğrayıp yumurtayı kırdım. Baharat ve biraz kaya tuzu... Ohh miss gibi oldu. Birkaç gün nohut köftesi idare ediyor demiştim. Tavsiye ederim.
Yeşillik yemeyi ihmal etmeyiniz. İnşallah ben de ihmal etmem.

Üzümler ilaçsız bahçemden... İnsülin direncim varken meyveyi haftada bir porsiyon tüketiyordum. Artık kahvaltıma ekleyip gün içerisinde başka tüketmiyorum. Saat ondan önce yemeye özen gösteriyorum. Bu günlük benden bu kadar. Bir aksilik olmazsa gün içerisinde tekrar görüşürüz. Sevgiler.

MALZEMELER

  • 2 adet istediğiniz gibi doğradığınız kırmızı biber
  • 2 orta boy küp küp domates
  • 2 adet doğal yumurta
  • Tuz ve istediğiniz baharatlar
  • Yeteri kadar sıvı yağ


HAZIRLANIŞI

  • Sıvı yağda biberleri soteleyiniz.
  • Üzerine küp şeklinde doğranmış domatesleri koyup suyunu çekinceye kadar pişiriniz.
  • Baharatlarını ve tuzunu ekleyiniz.
  • Yumurtayı koyup karıştırınız.


AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)