8 Ağustos 2018 Çarşamba

Her Öğüne Uygun Yulaflı Fit Kaşık Dökmelerim (Ekmek Alternatifi #2)

Merhaba arkadaşlar. Beslenmeyi değiştireli bir ay sonra iki yıl olacak. Bu süre zarfı boyunca un kullanmamaya özen gösterdim. Çocuklar için kullandığımda genetiği ile oynanmamış unlardan kullandım. Yulaf ununu da duymuştum ama hiç kullanmamıştım. Bundan dolayı, ben de tatile gitmeden önce küçük kavanozlara biraz bakliyat ve yulaf unu hazırlamıştım. Bugün ikinci kullanışım.

Beslenmeyi değiştirdiyseniz sık kullanmamak şartıyla tavsiye ederim.☺Denerseniz yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalınız. ☘☺


MALZEMELER

  • 3 adet doğal yumurta
  • 1 çay bardağı yoğurt suyu
  • 2 çorba kaşığı yoğurt
  • Yarım çay kaşığı karbonat
  • 1 çay bardağı çörek otu
  • Aldığı kadar yulaf unu
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ


HAZIRLANIŞI

  • Karıştırma kabına sıvı yağ haricindeki tüm malzemeleri koyunuz.

Not: Kekten biraz daha koyu kıvamda bir hamur olmalı.

  • Tavaya çok az sıvı yağ koyunuz. Kaşık ile birbirlerinden aralıklı bir şekilde tavaya koyunuz.
  • Önlü arkalı pişiriniz.

Not: Artanları buzdolabında saklayınız.
20 Ağustos 2018

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)