9 Haziran 2021 Çarşamba

2.Gün Metabolic RESET (sadece sebze, bitkisel protein ve sağkıklı yağlar)


Paşam ile #omad yapıyoruz. Sebze ve bitkisel protein, sağlıklı yağlar tüketiyoruz. 
Semiz otunun sap kısımlarından hazırladım. Biraz kartlaşmışlar bende buhar sepetinde pişirdim. 

👉🏻1 kase semizotunun sap kısımlarını buharda pişirdim. 
👉🏻Fazla küçültmeden doğradım. 
👉🏻Yarım domates küp şeklinde doğradım. 
👉🏻Avokado küp şeklinde doğradım. 
👉🏻Çok az rendelenmiş havuç 
👉🏻Üzerine susam, zeytin yağı çiğ ayçekirdeği, kabak çekirdeği, tuz, limonsuyu koyup karıştırdım. 
👉🏻En son sumak serpip, yerli ceviz  ekleyip servis yaptım. 
Çorbalar kategoridinde paylaştım 

Sağlıklı yağlarımı 
Brezilya cevizi, tahin, susam, çiğ kabak çekirdeği, ayçekirdeği, çörekotu, zeytin yağı 

Hayvansal protein tüketmediğim için kahvemizi sade içtik. 
Tek öğümümüzü bu şekilde kapattık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)