3 Haziran 2021 Perşembe

Zeytinyağlı Kabak Yemeği



Merhabalar
Tek öğün #omad ikici günü.
Kahvaltı ile kabak yemeğimi birleştirdim. Yarına kadar su, bitki çayı, naden suyu, kahve içeceğim. 
Kahvaltım bir önceki paylaşımımda var. Keto Yumurtalı simit olan 👍🏻


MALZEMELER 
1 orta boy kabak 
1 orta boy domates 
1 adet küçük soğan 
Dereo ot1 adet yeşil biber 
İki çorba kaşığı zeytinyağı 

HAZIRLANIŞI 
Soğanı jülyen doğradım. 
Domatesleri küp şeklinde doğradım. 
Biberleri fazla küçültmeden doğradım. 
Kabakların kabuklarını soyup küp şeklinde doğradım. 
Hepsini çiğden tencereye koydum. 
En son tuz ce zeytin yağı gezdirdim. 
Ocağın altını kapattım. 
Dereotunu doğrayıp karıştırdım. 
Kapağını kapatıp biraz yemeği dinlendirdim. 
Servis tabağına koyup üzerine susam serptim. 
Herkese afiyet olsun. 


✅Limon suyu, ezilmiş sarımsak, taze kıyılmış nane de çok güzel lezzet veriyor (eskiden pirinçli pişirdim) 


Bugün yediklerim #omad 👍🏻🌺🌺





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)