5 Haziran 2021 Cumartesi

Yulaf Unlu Tava Keki


Merhabalar ❤️
Yulaf unlu tava keki yaptım. Arada çocuklar seviyor diye yapıyorum. Ne kadar masum görünsede bir un çeşide. Ditavet, insülin direnci, troit, kilo probleminiz varsa mesafeli duruyoruz😉


HAZIRLANIŞI
👉🏻4 adet yumurta, 1 çay bardağı maden suyu, çok az karbonat, bir su bardağı yulaf ununu güzelce çırpınız.
👉🏻Döküm tavayı iyice ısıttım. Sade yağ sürüp kaşık ile aralıklı koyup önlü arkalı pişirdim. 
✅Epey çıkıyor ister dondurucuya, isterseniz buzdolabında saklayınız.


Bugün kahveletimiz Volga'mın elinden 

Glütensiz kahvaltım

Son anda süpriz kararla ortaya çıkan pizzadan iki dilim yedim. 

Bugün tek öğün #omaddiyet yaptım. 
Pizzanın tarifi glütensiz kategorisinde var, bakmak isterseniz 🌺🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)