27 Haziran 2021 Pazar

DOMATES SOSLU FIRINDA KIZARTMA



Merhabalar
Çok hafif ve lezzetli bir yemek 👍🏻
Fırında kızartma hazırlamıştım, #carnivorediet yapınca bana uymamıştı. Bende dondurucuya koyuyorum pratik oluyor.

MALZEMELER 
1 adet kabak
2 adet patlıcan 
2 adet biber 
2 adet domates 
1 baş sarımsak
Yarım çay bardağı zeytin yağı 
Tuz

HAZIRLANIŞI 
Sebzeleri dilimleyip fazla yağ sürmeden orta derecede kızarttım. 
Domatesleri küp şeklinde doğrayınız. 
Sarımsakları temizleyip ince ince doğrayınız. 
Zeytin yağında sotelyiniz, üzerine domatesleri koyup suyunu çekinceye kadar kısık ateşte pişiriniz. 
Tuzunu ekleyip karıştırın. 
Sebzelerin üzerine dökünüz. 
✅Sebzeleri kısa süreliğine kızartınca bozulmadan dondurucuda saklıyorum. 

İster kahvaltıda isterseniz yemekte yaz için çok hafif vede lezzetli 👍🏻
#şakşuka gibi oyalamıyor 😉 tavsiye ederim 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)