2 Haziran 2021 Çarşamba

Bitki Çayım ve Kahvaltım

Merhabalar 😊
Bu sabah paşam ile güne sade yağlı kahve içerek başladık. 
Eve döndüğümüzde epey geç olmuştu. Bahçeden biraz yeşillik topladık. Benim klasik salatalarımdan hazırladım. Salatalarda asma yaprağını denemenizi tavsiye ederim 😊🌺

Kahvaltım
Döküm tavada sucuk
Sade yağda mantar sote
Zeytin, peynir
Salatam


1 çay kaşığı kuru kekik
1 çay kaşığı yeşil çay 
Aparatın içine koyunuz. 
Üzerine kaynamış su ekleyip demlenmesini bekleyiniz. 


Asma yaprağı, salatalık, domates, kuru soğan, akıllı semizotu, yabani semizotu, zeytin yağı, çiğ kabak çekirdeği, ayçekirdeği, limonsuyu, kayatuzu 

Yürüyüşten kareler 
Kahvaltım 15:00 dan sonra yaptım. 
Bugün tek öğün #omad yaptım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)