27 Haziran 2021 Pazar

3 Günlük #carnivorediet #etcilbeslenme


👉🏻1.Gün omad #dolunayorucu 
Üç adet küçük boy haşlanmış yumurta
4 çorba kaşığı haşlanmış tavuk göğsü
Tavukları kajun baharatı ile 2 tatlı kaşığı sade yağda soteledim.
Üzerine yumurtaları ekledim. 
Gayet doyurucu tavsiye ederim.
✅Pul biber yasakmış 🙈
👉🏻Zerdeçallı, nane, biraz karabiber kullanabilirsiniz.

👉🏻2.Gün #omad #dolunayorucu Fırında balık (sadece tuz ekleyip fırında pişirme kağıdına sarıp pişirdim)
Sade sucuk 

👉🏻Kahvaltı için
Hindi fümeyi tavada biraz ısıttım içine çedar peyniri koyup kapattım. Pratik atıştırmalık oldu. 
Opsie ekmeğinin üzerine bir dilim sucuk koyup biraz pişirdim en son kaşar rendesi serpip fırını kapattım. 
👉🏻Akşam için 
İlikli kemik suyu üzerine sirke, tuz, zerdeçal 
Opsie ekmeklerinin üzerine sade yağ sürdüm, nane kurusu serptim. 

#carnivorediet yağ yakma programı 
Önce #ketobiotic #üç gün #carnivorediet #yarın #otofaji yapıyoruz. Protein az 20 gram, karbonhidrat elli gram, yağda 60 gram. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)