16 Haziran 2021 Çarşamba

Sağlıklı Yağlar dan Sürmelik


Merhabalar
Bizim evde yıllardır bu şekilde çocuklara sürmelik hazırlıyoruz.
Bu karışımın amacı peynir takıntılı olanlara basit güzel bir seçenek.
İnstagramda gördüm. Çocuk dr. paylaşmış. Ben genelde peynir koyuyorum içine 😊 Peynir seviliyor ama kimse takıntılı derecede değildir. 


Ben yine kendi kafama, beslenmeme göre yaptım. 

HAZIRLANIŞI 
👉🏻Yarım olgunlaşmış 1 adet avokadoyu parçalayıp robota vs. koyunuz. 
👉🏻1 çorba kaşığı sade yağ 
👉🏻1 çorba kaşığı limon suyu 
👉🏻Karabiber, kişniş, çok az tuz. 
👉🏻1 dilim süzme peynir 
👉🏻Pürüzsüz oluncaya kadar çeviriniz. 
👉🏻Buzdolabında biraz katılaşsın. 
👉🏻Biber, salatalık gibi üzerine sürüp yağlı tohumlar ile servis yapınız. 
Afiyet olsun 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)