30 Haziran 2021 Çarşamba

BADEM UNLU GLÜTENSİZ TAVUKLU PİZZA


Merhabalar
Bugün erken kalkınca biraz film izledik. 
Sonra ben mutfak bölümüne geçtim.
Keto, glütensiz pizza yaptım. 
Mantar soteledim
Fasulyeleri buharda pişirdim 
İtalyanların sebzeli ekmeği görünümlü çakma glütensiz boton ekmek hazırladım.
Tadını bilmiyorum biraz sonra tadıcam👍🏻Birazda lor peynir hazırladım. Yarın unutmazsam Aydın, Muğla'da meşhur olan cingenpilavı yapmayı düşünüyorum. Bugün gnm böyle geçti. Dışarısı çok sıcak ☀️



BADEM UNLU GLÜTENSİZ TAVUKLU PİZZA

MALZEMELER
2 yenmek kaşığı badem unu (kendim öğüttüm)
1 tatlı kaşığı karnıyarık otu
6 adet küçük boy yumurta (üç kişilik kahvaltı için hazırladım)
Küçük kase dilimlenmiş mantar
1 kase haşlanmış didiklenmiş tavuk
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı sirke
Kırmızı biber istediğiniz gibi doğrayınız.
Rendelenmiş kaşar
Domates

HAZIRLANIŞI
Yumurta, karnıyarık otu, kabartma tozu, sirke, güzelce çırpınız.
Badem ununu ilave edip tekrar karıştırınız.
Pişirme kağıdı serdiğiniz tepdiye dikkatlice boşaltınız (kare borcam ayarında)
👉🏻Isıtılmış fırında beş dakika pişiriniz.
👉🏻Haşlanmış tavukları 1 yemek kaşığı domates salçasını biraz sulandırıp,  karabiber, biraz tuz, kekik, sarımsak tozu koyup güzelce hepsimi karıştırdım.
👉🏻Çıkartıp üzerine domates, mantar, ve biberleri yerleştirdim.
👉🏻 Tavukları pizzanın üzerine paylaştırdım.
Tekrar fırına verdim.
👉🏻On, on beş dakika pişirince üzerine kaşar serptim, tekrar fırına koydum.
Fırını kapattım, sıcaklığı ile kaşarlar eriyene kadar  fırında tuttum.

✅Güzel ve lezzetli oldu. Tavsiye ederim.
Tavuğu biraz daha bol olursa dahada güzel olacak😋🌺
Bugün #ketolawcarb yapıyoruz. 
Karbonhidrat yüzde yirmi 
Protein yüzde elli
Yağ yakma programı #omad bölümünde paylaşıyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)