13 Haziran 2021 Pazar

Keto Lavaş (Glütensiz)


Merhabalar
Çok pratik ve de sağlıklı lavaş👍🏻
Ben kabukları ile bademi kendim çektim. Elimde vardı, değerlendirmek için ve de çocuklar arada değişiklik istiyor. Onları sıkmamak adına pratik şeyler hazırlıyorum.
✅ İçine koyduğum karnıyarık otu bol ligli olduğu için su içmeyi ihmal etmeyiniz. Gün sonunda kabızlık problemi yaşamayınız.

MALZEMELER
1,5 bardak badem unu (kabukları ile kendim öğüttüm)
3 tatlı kaşığı karnıyarık otu
4 çorba kaşığı sade yağ (ben sıvı yağ kullandım)
Çok az tuz
1 bardak sıcak su (kaynar değil)

HAZIRLANIŞI
Un ve karnıyarık otu ve yağı, tuxu koyup karıştırınız. 
Üzerine sıcak suyu ekleyiniz.
Karıştırıp, yoğurmaya eliniz ile devam ediyoruz. 
Sekiz parçaya ayır (kişi başına 2 adet diye hesaplıyorum)
Isıtılmış döküm tavaya sade yağ sürüyorum.
Ben elim ile açtım (merdane kullanabilirsiniz)
Önlü arkalı ağır ateşte pişirdim.
✅Renginin koyuluğu bademleri kabukları ile öğütmemden geliyor 
😋👍🏻 İnanın evi mis gibi saç böreği kokusu sardı 😂

Sekiz parçaya ayırıyoruz. 


Pişerken balon ekmek gibi oluyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)