10 Haziran 2021 Perşembe

3.Gün #OMAD (bitkisel protein, sebze ve sağlıklı yağlar)


Bugün tek öğün #omad yaptık.
Zeytinyağlı patlıcan, marul salatası, tahin (susam, çiğ kabak çekirdeği, ayçekirdeği)

ZEYTİNYAĞLI PATLICAN YEMEĞİ
MALZEMELER
1 küçük kuru soğan
1 orta boy domates 
2 adet orta boy patlıcan 
2 adet yeşil biber 
1 baş temizlenmiş sarımsak
1 kaşık zeytin yağı

HAZIRLANIŞI
👉🏻Patlıcanları alacalı soyup istediğiniz şekilde doğrayınız (ben acı suyu çıksın diye tuzlu suya koymuyorum. Bol sulandığı için lezzetli acı değil)
👉🏻Soğanı jülyen doğradım. 
👉🏻Domatesleri küp şeklinde doğradım.
👉🏻Biberleri küçültmeden doğradım. 
👉🏻Tencereye zeytinyağını koydum.
👉🏻Sırasıyla soğan, domates, patlıcan, biber ve en üstüne sarımsakları yerleştirdim.
👉🏻Ocağın altını iyice kıstım ve kapağını kapattım. 
✅Buharda ağır ateşte pişiyor.
👉🏻En son tuzunu ekliyorum.
✅Çok çabuk pişiyor. 
👉🏻İhtiyaca göre tekrar çiğ zeytin yağı koyuyorum.

malzemeler
Tencereye yerleştirişim.

Hiç karıştırmadan pişiriyorum.
✅Karatayda, aralıklı oruç, lowcarb, if gibi beslenme şeklinde rahatlıkla tüketebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)