24 Haziran 2021 Perşembe

Yoğurtlu Kereviz


Merhabalar
Kıştan kereviz almıştım. Keto yapınca pişirmeye fırsatım olmadı. Buzdolabında kıyıda köşede kalmış kış sebzelerini bitirmeye çalışıyorum.

HAZIRLANIŞI
3 adet orta boy kerevizi robottan geçirdim. 
1 su bardağı süzme yoğurtdu ezilmiş sarımsak ile karıştırdım.
Kerevizi bekletmeden yoğurt ile karıştırıp servis kasesine aldım. 
Sade yağ ve zeytin yağını biraz ısıttım.
Üzerine parçalanmış ceviz koyup karıştırdım. 
Pul biber atıp altını kapattım.
Kerevizin üzerine gezdirdim. 
Afiyet olsun 🌺


Kerevizi aldığımızda içleri biraz çekmiş gibi olur.
Kabuklarını soyup dilimleyiniz. 
Kaseye koyup üzerini geçinceye kadar su koyunuz.
Bir gece buzdolabında bekletiniz. 
Tekrar taze gibi olacaktır.
Ertesi gün bekletmeden pişiriniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)