29 Haziran 2021 Salı

Metabolic RESET 7.Gün #otofaji (2.Reset) Yağ yakma programı


#yağ yakma programı
Merhabalar
22 saatlik açlıktan sonra 15:00 yağlı bir öğün ile oruç açılacak (bir gün önceki son öğünden en az 16-17 saat geçmiş olacak. (kemik suyu, hindistan cevizi, sadeyağ, çok az kuru çiğ kuruyemiş ile orucu açıp açlığınızı bastırınca oruç sürenizi biraz daha uzatabilirsiniz. 

👉🏻Saat 17:00 akşam yemeğim 
Tek öğün yaptım. 
✅Üç günlük #otofaji de yüzde elli karbonhidrat, yüzde elli 20'nin altında protein alıyoruz. (sebze çok, protein az😉) 
Sağlıklı yağlarda yüzde 60'şın altında olmayacak. (zeytinyağı, sade yağ, zeytin, çiğ kuru yemiş, hindistan cevizi) 
Kilonuza göre ayarlanacak👍🏻

#omaddiet 
👉🏻fırında kızartma (patlıcan, kabak, biber) Üzerine sarımsaklı domates sosu. ✅Yemekler bölümünde
👉🏻Sade yağda mantar sote 
👉🏻Ketoya uygun sarma (yemekler bölümünde) 
👉🏻Kereviz yoğurtlaması 
✅Ketoda yoğurt yok arada karbonhidratı hesaplayıp bir kaşık tüketiniz (süzme ev yoğurdu) 
👉🏻Zeytinyağlı salata 

Kemik suyu içine karabiber, zerdeçal, tuz, limonsuyu veya sirke sade yağ
Yanında badem (çok yağlı ölçüyü kaçırmayın)

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 Kemik suyunu sıcak olarak kavanozlara koyuyorum. Vakumluyor. Ilıyınca buzdolabında saklıyorum. Uzun süre taze taze tüketiyorum.

Paylaşım
@fittabak arkadaşıma ait
Ben bir aydır yapıyorum. Şu anda çok güzel gidiyor. Buraya girip okursanız pek sanmıyorum😂 instagramdan arkadaşın sayfasından ayrıntılı faydalanabilirsiniz.
Yediklerimi #omad bölümüne ekledim.

Yürüyüş ve su içmeyi ihmal etmeyiniz 🌺🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)