27 Haziran 2021 Pazar

Avokadolu Cacık


Selamlar
Her gün aynı şeyleri yemektense farklı olarak hazırlayabilirsiniz. Avokadomuz cacığın içinde😋
Dün dr. Mustafa Üye Hoca paylaşmış. Normalde de çok severim ama ben ilave olarak avokado koyup hazırladım. Çokta yakıştı 😉😋

MALZEMELER ve HAZIRLANIŞI 
👉🏻1 kase akıllı semizotu ve yabanisini sirkeli suda beklettim (saksılardan topladım) ince doğradım. 
👉🏻Orta boy avokado küp şeklinde doğradım. 
👉🏻1 çay bardağı ceviz elimde parçaladım. 
👉🏻İki orta boy salatalık zar şeklinde doğradım. 
👉🏻1 kase süzme yoğurt (kendim ev yoğurdundan yaptım) 
👉🏻2 diş ezilmiş sarımsak ile yoğurdu karıştırdım. 
👉🏻1 tatlı kaşığı sumak 
👉🏻10 tane koruk (ekşi üzüm) ikiye ayırıp çekirdeklerini çıkardım. 
👉🏻Malzemeyi güzelce karıştırdım. 
👉🏻Kaselere paylaştırdım. 
👉🏻Üzerine ceviz, susam, sumak ve zeytin yağını gezdirdim. 

✅Küçük kase ile dört kase çıktı. 

✅#ketojenikbeslenme yapanlar ekşi krema ile hazırlayabilir, yada evde yapılmış mayonez koyabilir. 
#lowcarb #düşükkarbonhidratlıdiyet yapanlarda ev yapımı süzme yoğurt sık olmamak şartıyla kullanılabilirler. 
✅Arada kaloriyi hesaplayarak keto yapanlarda ölçüyü kaçırmadan kullanabilirler. 


Biraz fazla hazırlayıp tek öğünde de gayet doyurucu 👍🏻🌺🌺



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)