12 Haziran 2021 Cumartesi

Metabolic RESET 6.Gün #otofaji #omad


15 günlük arınma programının altıncı günündeyiz. Protein 20 gram
Dondurucudan köfte gibi görünen unsuz mücverlerim. Kabak pizzam, salatam, fırında sebze, brezilya cevizi
İlk olarak 17 saat açlıktan sonra yağlı kahve ile öğünümü açtım. Bir saat sonra yemeğimi yedim. Bugün tek öğün yaptık #omaddiet 


Salatamda:
Bahçeden topladığım akıllı semizotu, yabani semizotu, asma yaprakları, avokado, altı adet kaju, domates, salatalık, zeytin yağı, limonsuyu ve tuz 👍🏻


Kabak Pizzam
Kabakları bir santim kalınlıkta kestim. 
Fırın tepsisine yerleştirdim. 
Üzerine yağ sürdüm. 
Yumuşayınca üzerine sulandırılmış salça sarımsak tozu ve kekik karıştırdım sürdüm. 
Birer dilim sucuk koydum. 
Biraz fırında pişirdim. 
Üzerine rende kaşar serptim. 
Kaşarlar eriyinceye kadar fırında tuttum. 

Patlıcanları dilimliyorum, tepsiye dizip yağ sürüyorum. Kızarıncaya alıyorum. İster sade, isterseniz domates sosu, sarımsaklı ekşi krema ile servis yapabilirsiniz. Biberleri de hafif diriliği gidinceye kadar fırında tuttum.
Brezilya cevizi #selenyum 👍🏻❤️


@ketojenikfigen arkadaşımız paylaşmış. Sağ olsun bütün bilgilerini bizimle paylaşıyor. Bize yol gösteriyor. Kendinsine çok teşekkür ederiz 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)