13 Haziran 2021 Pazar

Metabolic RESET 7.Gün #otofaji


Merhabalar
Bugün yine #omad yaptık.
Tek öğün olunca insan daha rahat oluyor. 


Fasulyeler çıktı. Ama burada kış geç geldiği için kasımda bile yaz sebzelerini kolayca bulabiliyoruz. 
Tek öğün ve aralıklı oruç yapınca akşamları yemek yiyoruz. Fasulyeyi en çok çocuklar bu şekilde seviyor. Bizim içinde arada değişiklik oluyor. Kahvaltıda eşlik ediyor. 

Yazın kahvaltı tabağına buharda pişirip koyuyorum. Ekmek tüketmeyince güzel eşlik ediyor. 
Buharda pişirip, birer poşet koyuyorum. Bunlarda dondurucuda son kalanlar. 

✅Beslenmenize göre soğanı istediğiniz kadar kullanabilirsiniz (aslında bol soğanlı güzel olur) 
✅Keto yapınca fazla kullanıyorum. ✅Şekeri yükseltmemek için yüksek ateşte kavurmuyorum.
👉🏻Orta boy soğanın dörtte biri kadar zeytin yağında kısık ateşte pişirdim. 

✅zeytin yağında zedeçallı ve karabiberi biraz pişiriyoruz. İçerisindeki ergen madde ortaya çıksın diye 👍🏻

👉🏻Üzerine fasulyeleri koydum. Kısık ateşte pişirmeye devam ettim. Tuz ve baharatlarını ekledim. 
👉🏻Bu sefer yumurtasını az kırdım. İki adet kırdım üç kişi paylaştık. 

#omad
👉🏻Yumurtalı fasulye kavurması 
👉🏻Patlıcan pizza-börek_pide (Glütensiz) 
👉🏻Pancar kvas (fermente) 
👉🏻Salatalık

Bir gün önce 
18:00 kapanış 
15:00 yağlı kahve ile öğünümü açtım. 
Normalde 17 saat sonra açılınca sorun olmuyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)