13 Nisan 2021 Salı

Çilekli Lahana Salatası

👉🏻KAYDIRMALI POST
Sarmadan artan lahana yapraklarından nefis bir salata hazırladım...
Kendim için hazırlamıştım, üzerine haşlanmış yumurta koyup kahvaltımı yapacaktım. Geceden hazırlamıştım. Bizimkiler ortak olunca dört kişi paylaştık.
.
Paşam tuhaf bulsa da uslu uslu yedi 😂 Kızım çok beğendi👍🏻 Eşim her yaptığıma 🙃 "ayy çok lezzetli olmuş, ellerine sağlık hayatım" der 💖
.
Bazen şüpheyle baktığım zamanlar da olur 🙄 Yeni evliyken, çok yeni, on gün kadar 🙃 özene bezene börek yapmıştım. Fazla özenince aralarına sos sürmeyi unutmuşum 😂 Ters giden bir şeyler vardı 🤔 Fark ettiğimde çok geçti 😔 Hiç unutmuyorum ellerine sağlık çok güzel olmuş diye diye yemişti 😌 Tabi ben hiç beğenmedim 🤪
Küçükken yaşadığım mutfak maceralarım çoktur. Kimseden eleştiri almadım. En berbat olanı bile annem servis yapar, masadakiler sessizce cezalı gibi yerler, eline sağlık diyerek masadan ayrılırlardı 😔 Büyük bir şey başarmış gibi gururlanırdım. Dokuz on yaşlarındayım 😊
Evlendikten sonra da aynı nezaket devam etti🥰
.
.
.
🥗 Salatam:
💚İnce doğranmış lahana (ister çiğ, isterseniz haşlayınız)
💚Üzerine çilek dilimleri
💚Yağlı tohumlar: susam, kabak çekirdeği, ayçekirdeği
💚Zeytin yağı, kaya tuzu, limon suyu👍🏻🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)