18 Nisan 2021 Pazar

Elma Mermalatı

Hayırlı akşamlar 😊
.
Niyetli olan arkadaşlar Allah kabul etsin 🤲🏻
.
Evde elmalar vardı, uzun zamandır duruyordu. Kimsede yemedi.
Akşam eşim kabuklarını soydu. Bir kiloya yakındı.
Sarı tatsız olanlardan, iki tane çok küçük kırmızı elma  vardı.
.
🍎ELMA MERMELAT🍎
.
👉🏻Elmaları küp şeklinde doğradım.
👉🏻Tencereye koydum üzerine yarım bardak du ekleyip, kapağını kapattım. Kısık ateşte yumuşamaya bıraktım.
👉🏻 Yumuşayıp sulu şekilde kalınca üzerine 1 su bardağı çekirdeksiz üzüm koyıp karıştırdım.
👉🏻Beş on dakika daha bu şekilde pişirdim.
👉🏻Sonra blenderden geçirdim.
👉🏻1 tatlı kaşığı tarçın, 1 çorba kaşığı kakao, 1 çorba kaşığı keçiboynuzu unu ve 1 çorba kaşığı eritrştol koyup tekrar karıştırdım.
👉🏻 İster sürmelik, isterseniz tatlı niyetine tüketebilirsiniz.
👉🏻Çocuklar için yapmıştım, tadına baktım bana şekerli geldi.
👉🏻Çocuklar normal olduğunu söyledi.
Afiyet olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)